Ось і закінчився наш тренінг! Останній модуль було присвячено перегляду та демонстрації Портфоліо. Ми підготували свої Портфоліо для презентації на wiki-сайті. Модуль допоміг мені дізнатися, як оцінити портфоліо моїх колег, хто був зі мною поруч весь цей тренінг. Я зрозуміла, що оцінювати роботу інших складно, необхідно зрозуміти та пройти всі ті кроки, які проходила людина при створенні свого проекту. А взагалі, шкода, що цей тренінг вже закінчився. Хоча він був і насиченим, іноді було важко, але дуже цікаво. Я багато чому навчилась.
Мій щоденник навчання
воскресенье, 21 апреля 2013 г.
четверг, 18 апреля 2013 г.
Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме – зрозумити, що головне завдання фасилітатора - донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотному пошуку знань. Уміння
розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Щоб цього
досягти потрібні зміни як у самої системі освіти, так і зміни у вчителів до навчального процесу. Згодна з думкою про те, що сьогодні вчителю
потрібно давати роз’яснення цих питань.
среда, 17 апреля 2013 г.
Модуль 9. Рефлексія
У цьому модулі я змогла визначитися з типами людей за способом сприйняття інформації.; визначити різні навчальні особливості учнів. Більшість з них я використовую на уроках. Але у своїй діяльності я не надаю учням достатню кількість прикладів для аналізу, бо вважаю, що вони формують шаблонне мислення, тепер я знаю, що ця думка хибна.
Модуль 8. Рефлексія
Цей модуль навчив нас, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття,навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.Ми доповнювали матеріалами план вивчення теми.
Модуль 7. Рефлексія
У цьому модулі я мала змогу помінятися ролями з учнями. Я відчула себе у ролі учня, тобто виконавиці роботи. Від цоьго виду роботи я отримала задоволення. Створення прикладу учнівської роботи допомогло мені покращити методику навчання. Модуль 7 дав мені можливість зпланувати свою роботу щодо використання Інтернету на уроках. Я зрозуміла, як допомогти учням подолати труднощі при роботі з проектами.
Модуль 6. Рефлексія
Цей модуль мене ознайомив з проблемою безпечної роботи учнів в Інтернеті, допоміг зрозуміти, як застерегти учнів від доступу до інформаціі, яка містить негативний вплив на дитину. Модуль 6 навчив використовувати сервіси для співробітництва. Завдання цього модуля дають можливість Інтернет- ресурсів полегшити виконання пошуково- дослідницького завдання. Неабияку допомогу надає елктроннний довідник. Учні можуть законспектовувати джерела мультимедійних ресурсів у власному списку та раціонально використовувати свій час.
Модуль 5. Рефлексія
Цей модуль дав змогу обдумати те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:Я дізналася на модулі як можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати своє викладання та навчання учнів, те, яким чином я можу спробувати забезпечити відповідальне та відповідне використання учнями Інтернет-ресурсів.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)